Notiek ielāde...
02
08
2017

Ķermena transformācijas 3 soļi. Laiks sākt

Autors: Vikafitclub 0

Svara samazināšanai es iesaku strauji samazināt to pārtikas produktu patēriņu, kas satur daudz ogļhidrātu, lietojot sabalansētāku pārtiku, kas satur olbaltumvielas, nepiesātinātos taukus un ogļhidrātus ar zemu glikēmisko indeksu.

Kopā ir 3 posmi.

Pirmais posms ir pats efektīvākais ķermeņa masas zaudēšanai. Šajā periodā nedrīkst lietot produktus, kas ir bagāti ar ogļhidrātiem, ko mēs esam pieraduši lietot ikdienā. Jums būs jāatsakās no maizes, makaroniem, rīsiem, auzu pārslām, mušļa, dažiem piena produktiem, kā arī ierobežot augļu patēriņu.

Iespējams, noteikumi šķiet grūti ievērojami, bet ja redz atļauto pārtikas produktu sarakstu, situācija neliekas tik bezcerīga, it īpaši j ja patur prātā, ka tos ēdot komfortabli zaudēsiet svaru.

Jūsu ēdienkartē drīkst palikt zivju produkti, vistas vai tītara gaļa, dārzeņi, grieķu jogurts, kefīrs, sieri, rieksti, sojas produkti.  Jums nevajadzēs skaitīt punktus, kalorijas vai svērt ēdienu.

Otrā posmā uzturā pakāpeniski drīkst iekļaut ogļhidrātus ar zemu glikēmisko indeksu: ogas (zemenes, jāņogas, mellenes, avenes..), rupjmaize, kuskus, brūnie rīsi, rupja maluma miltu izstrādājumi.

Kā arī sāksim noteikt atšķirību starp dažādiem tauku veidiem un mēģināsim Jūsu uzturā sabalansēt piesātinātos un nepiesātinātos taukus. Ķermeņa masas samazināšanās nebūs tik strauja kā iepriekš, toties izstrādāsiet ēdienkarti, ko nebūs grūti ievērot ilgu laika periodu.

JŪS SĀKSIET KUSTĒTIES! Tagad Jums vairs nebūs attaisnojuma izvairīties no fiziskās slodzes. Apvienojiet augstas un zemas intensitātes treniņus labākam rezultātam. Turpiniet tik ilgi, līdz esi sasniegusi savu vēlamo svaru

Programmas trešais posms sākas, kad esat sasniedzis savu ideālo svaru. Tagad Jūsu ēdienkarte sastāvēs no olbaltumvielām bagātas pārtikas, nepiesātinātiem taukiem un ogļhidrātiem ar zemu glikēmijas indeksu.

Šo posmu raksturo māka domāt par to, ko mēs ēdam.


Pirmajā posmā samazinās svars un vidukļa apkārtmērs, otrajā un trešajā fāzē notiek pāreja uz sabalansētas pārtikas izvēli ilgākā laikā posmā.

+ Neaizmirstiet par fiziskajiem vingrojumiem!!! Visefektīvāk tauki tiek sadedzināti tad, ja spēka vingrojumi tiek apvienoti ar izturības vingrojumiem. Kā arī neaizmirstiet par stiepšanās vingrojumiem! Šis vingrojumu sistēmas ir lielisks veids, kā uzlabot ķermeņa izturību, lokanību, trenēt arī mazās muskuļu grupas, vēderu un muguru. Vingrojumi ir atslābinoši, bet tai pašā laikā uzlabo jūsu stāju ( Būs pieejami visiem ONLINE dalībniekiem septembrī, slēgtajā Facebook grupā)

Bet pirms iedziļināties sīkākā aprakstā, derētu noskaidrot, KĀDA IR JŪSU MOTIVĀCIJA mainīt savus ēšanas ieradumus. Uzvāriet tēju, ērti iekārtojieties krēslā un pārdomājiet, KĀDUS REZULTĀTUS JŪS VĒLATIES SASNIEGT?

KĀDĒĻ JŪS VĒLATIES MAINĪT SAVUS ĒŠANAS IERADUMUS?

·         Lai zaudēt svaru

·         Lai pieņemtos svarā

·         Lai izskatītos satriecoši savā kāzu dienā, kas būs pēc mēnešiem

·         Lai samazinātu zemādas tauku slāni un nostiprinātu muskuļus

·         Lai uzlabotu koncentrēšanas iespējas

·         Lai kombinācijā ar sporta nodarbībām iegūtu labākus treniņu rezultātus

·         Lai izvairītos no riska saslimt ar cukura diabētu, sirds un asinsvadu slimībām un vēzi

·         Lai samazinātu asinsspiedienu

 

Zaudēt svaru īsā laika posmā nav nemaz tik sarežģīti, lielākais izaicinājums ir noturēt svaru tā vēlamajās robežās ilgāku laiku.

Tievējot ar mazkaloriju diētas vai badošanās palīdzību, nepaies ilgs laiks un zaudētie kilogrami tik atgūti, ļaunākajā gadījumā tie atgriezīsies ar uzviju. Šī iemesla dēļ pakāpeniska svara zaudēšana ir ieteicamāka un pasargās no strauja ķermeņa masas pieauguma. Tas, cik ātri Jūs zaudēsiet svaru, ir atkarīgs no vairākiem faktoriem: Jūsu vecuma, dzimuma, gēniem un liekā svara kilogramiem. Ieteicams pirmo posmu ievērot no 2 nedēļām līdz pāris mēnešiem. Tad būs labs notievēšanas temps – līdz 1 kg nedēļā.

Mēģiniet nospraust IESPĒJAMUS un SAPRĀTĪGUS mērķus. Lai gan Ķermeņa transformācija 90 dienās metode ir efektīva, ir jāpaiet zināmam laikam, lai mainītu iesakņojušos ēšanas paradumus un kustību trūkumu. Nolemiet atalgot sevi par ievērotajiem ieteikumiem, tiklīdz būs jūtami pirmie rezultāti – nopērciet kleitu, kas Jums patīk, bet ir vienu izmēru par mazu ( 1 izmērs atbilst aptuveni 7 kg svara). Jums būs vieglāk izslēgt no savas ēdienkartes alu, saldumus un čipsus, ja zināsiet ka kleita karājas skapī neuzvilkta J

 

Pirmais solis – straujš sākums.

 

Kas notiek, ja mēs stingri ievērojam rekomendācijas? Atbilde ir vienkārša un iepriecinoša – tiek sadedzināti tauki!

Organismam ir 2 dzinēji, ar kuru palīdzību tas atbrīvojas no uzņemtajām kalorijām: pirmais dzinējs darbojas ar ogļhidrātu, otrais –ar tauku un olbaltumvielu, kas uzkrājušās muskuļu veidā, palīdzību.

Daļa ogļhidrātu uzkrājas aknās glikoigēna veidā. Glikogēna rezervju pietiek aptuveni 2 dienām, līdz to krājumi izbeidzas – ar nosacījumu, ka netiek uzņemti jauni ogļhidrāti. Tikai tādā gadījumā patiešām notiek efektīva tauku sadedzināšana.

Ogļhidrāti ir visvieglāk sadalāmie enerģijas avoti organismā. Apēstais ēdiens nokļūst kuņģī, kur tas tiek sašķelts glikozē, kas ir ķermeņa un smadzeņu svarīgākais enerģijas avots. Tomēr liela glikozes koncentrācija asinīs nav ieteicama,  jo organisms sāk izdalīt insulīnu, kas veicina glikozes uzsūkšanos audos un cukura līmeņa krišanos. Šis process aizsāk liekā svara veidošanos, jo insulīns ir hormons, kas veicina tauku uzkrāšanos, tāpēc tauki tiek uzkrāti, nevis sadedzināti.

Paskaidrojumi:

·         Ogļhidrātu ierobežota patēriņa rezultātā glikozes un insulīna līmenis asinīs ir zems. Organisms izmanto taukus kā enerģijas avotu, un lai gan mēs ēdam vairāk, ķermeņa masa turpina samazināties.

·         Organismam ir ievērojami grūtāk pārstrādāt enerģijā taukus un olbaltumvielas nekā ogļhidrātus. Pats process patērē salīdzinoši daudz enerģijas, tādēļ uzņemtas kalorijas nav jāskaita.

·         Kopā ar urīnu tiek izvadīta pārpalikusī enerģija un ketoni. Tie veidojas, organismam pārvēršot enerģijā taukus, kas netiek patērēti, lai funkcionētu smadzenes, muskuļi un ķermeņa iekšējie orgāni.

·         Tauki un olbaltumvielas ir uzturvielas, kas signalizē, kad esam paēduši un ātri rada sāta sajūtu, kā arī stimulē dažādus hormonus, kas paātrina tauku sadedzināšanu ( tāpēc katram ONLINE programmas dalībniekam būs aprēķināts individuālais dienas olbaltumvielu daudzums gramos)

Mēs zaudējam svaru, taču nejūtamies izsalkuši! Tā ir lieliska motivācija, lai sāktu ievērot Ķermeņa transformācija 90 dienās programmu!

http://www.fitclub.lv/membership-join

Autors: Vikafitclub

Komentāri
0

Rakstīt komentāru